Ella Fitzgerald

En av de få artisterna som får mig att känna mig lugn och att inte fundera så mycket på mer än att låten är mysig. Det är något speciellt med musik från tidigare årtal. Och för att göra saken bättre sjunger hon mina favoritjul-sånger. Jag vet, jul -- NU?? Men ja, det ska alltid börjas för tidigt ;)

Snart blir det ut på nattdeparture och jag ska försöka få mina enda rena uniformsbyxor att se snygga ut trots att de är förstora.. Hm.

Är ganska utmattad faktiskt. Blev ju väckt imorse och har jobbat ganska non-stop sedan dess. Fick en paus ikväll då jag hängde med de som skulle ut. Anar en och annan sne-fylla och misstänker att kvällen oavsett om den slutar tidigt eller sent kommer sluta med något form av missöde.

Bara 1 månad kvar här nu. 15 November stop datum och troligtvis åker jag den 13e redan. Känns skönt. Jag längtar efter er Sverige. :)



Kvällens tanke: Kanske är det värt att spetsa allt han dricker sista veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0