Fri-dag toppas med Tropic-middag

Har haft en fantastiskt skön fri-dag som började med att jag vaknade utvilad klockan 09.00! SJUKT. Efter att jag konstaterat att somna om inte var ett alternativ tog jag min dator och började spana runt lite på internet efter något spännande. Hittade ingenting och tog på mig träningskläderna istället :)

Körde powerwalk och var ute i 2 timmar! Gick ca 1,5 mil och hann med lite handling av färskt bröd på vägen hem :) Kom hem och fortsatte min workout en stund och avslutade med nybakat och juice. NICE. Efter en halvkall dusch (vattnets temepratur styrs av solceller och det var molnigt idag) så blev det på med myskläder i form av XXL Burberry tjocktröja och leggings och FILMTAJM :D Sen har jag legat i soffan och sett på film idag medan det varit full storm utanför fönstret. Strömmen försvann ett tag till och med :)

Nu toppar jag min otroligt mysiga fri-dag med middag på Tropic tillsammans med Heli som jag lyckats flörta med mig! Men vem hade kunnat säga nej till det här liksom? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0