Heavy work-load

NOT. Eller jo emellanåt men idag har varit en förskräckligt skön dag. Vaknade runt 14-15 tiden och började fundera på att göra mig klar. Stack till kontoret och fixade homebounds, skulle åka till sjukhuset och besöka inlagda gäster men vi hade inga.. så har jag flygplatskväll, ett ankommande flyg kl 00.10 så vi åker runt 23 och är hemma runt 02.

Till min glädje minskar också antalet människor så mycket på orten att vi kan ha två lediga dagar i veckan efter veckan som kommer nu. NICE :)

På måndagkväll sticker jag och Heli till Alanya och kosar oss med vintersäsongsguiderna som är kvar. Tar in på hotell och bara njuter!

Nu blir det lite film och svullande i mina 5-star resort tofflor tills det är dags att gå ut och äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0