Wake-up call

Ring mig inte klockan 6 på morgonen och skrik åt mig i telefonen att jag är dum i huvudet och att jag bara skulle veta, men att du inte tänker säga, vad du skulle göra med min kollega om du fick tag i denne. Kom inte med fula hot om Expressen eller andra tidningsskrifter när jag förklarar att det inte är så mycket jag kan göra. Säg inte att jag ger dålig service när jag ger besked inom några minuter men problemet för dig var att beskedet inte var vad du ville ha.

Dags att börja dagen då med ett leende på läpparna. Tack för att du gjorde det så svårt.

Och tack för att du precis ringde upp igen och fortsatte.


Här höjde jag humöret lite genom att försöka visa på bild hur sur jag var.. men inte lyckades särskilt bra.
Smile suites me better. :)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

<3

2010-10-15 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0