Wake-up in the morning feeling like P-Diddy

Jag körde på motorvägen och någonstans kom du in och störde mig, jag svängde av den av någon anledning och körde vilse. Det tog ett tag innan jag märkte att jag inte kände igen mig och förstod att något var fel. Nu följer jag bara skyltarna tillbaka mot motorvägen och jag känna att jag kommer närmare.

På torsdag nästa vecka åker Amra hem och efter den 15e är vi bara två guider kvar här. Jag och Mr A-hole. Han kommer dock åka hem tidigare än mig på grund av jobb hemma i Sverige vilket på sitt sätt är ganska skönt. Då blir det bara jag och servicechefen kvar sista dagarna :) Å andra sidan känns det surt, för han får mitt förra slutdatum. A-hole igen.

Men så för att fira Amras tid här i Turkiet så tänkte vi köra en 4-dagars och jag längtar så mycket. Det blir utgång söndag, måndag, tisdag och onsdag! :D WISH US LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0