Hemlängtan :S

Jag trodde aldrig att jag skulle komma till den här punkten att jag längtar hem. På ett sätt jättemycket, på ett sätt absolut inte. Finns en del saker jag aldrig skulle kunna tänka mig att gå tillbaka till. Men så finns det guldkorn jag längtar efter otroligt mycket just nu :)

Det är en märklig känsla och jag funderar mycket på vad jag vill göra av min kommande tid. Hur vill jag lägga upp mitt kommande år. Egypten i vinter. Sen då? Kanske tjäna lite pengar i Norge och åka på andra härliga resor? En säsong till? (ytterst tveksamt) Börja plugga? Fortsätta jobba? Man vet aldrig.. sitter iaf och drömmer mig bort lite nu och då om vad jag vill hitta på, se och uppleva! :) Får se vad jag kommer fram till!

Nu ska jag snart upp på hotellets lunchbuffé och sen tror jag att det blir ut och suga upp lite sol! Man måste ju hålla färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0