Host host haaaarkel

Hatar att vara förkyld. Verkligen hatar det. Jag känner mig så äcklig och bara blööh när det täpper till i näsan och man hostar upp lungorna. Var hemma igår förutom möte och så tog jag servicetelefonen på natten. Igår hade jag feber men det känns inte så idag. Däremot har jag en fruktansvärd hosta idag! BLÄK.

Vi ska ha Kick-down på måndag, alla är taggade och nervösa. Det är mycket drama i luften nu och det märks att vi alla umgåtts intensivt de senaste månaderna. Så frågan är ju om folk slappnar av och har kul eller om det kommer bli det största big brother-bråket någonsin?? Time will tell!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du kryat på dig och att din dag på jobbet gick bra!? Tänker på dig!

2010-09-09 @ 17:56:01
URL: http://angelicamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0