Ibland behöver man bara vakna.

Visst är det sorgligt egentligen hur man kan blunda för något som kanske varit väldigt tydligt? Jag är så irriterad just nu och det var längesen jag kände mig såhär förbannad om jag ska vara ärlig. Man kan inte behandla folk hur som helst. Jag är inte vem som helst heller. Jag är så jävla bra, så sjukt jävla bra. Och det är bara synd att vissa personer inte kan inse det här, för deras egen del. För min egen del är det bäst så, då får jag chansen att hitta någon som vet vad jag är värd och hur fantastisk jag är. Alla andra kan dra åt helvete. Jag vill inte se er. Synd bara att vi ska jobba tillsammans till 15 november. 

Till vintern blir det Hurgada mina vänner, ny säsong, nya möjligheter. Och den här gången ska jag följa mitt eget råd.
 Never shit where you eat


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är en fantastiskt härlig människa och ingen kan ta det ifrån dig! <3 Ses i kalla Sverige and Urugada!! :D

2010-09-07 @ 09:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0