Just relaxing on the balcony

Sitter och chillar på Amras balkong med en öl och lite Baileys. Den här dagen blev helt annat än vad jag hade tänkt mig. En okänd fot, det var som att den sparkade mig i huvudet och hela förmiddagen var ett virr varr. Jag glömde mina arbetsväskor utanför lägenhetsdörren på morgonen, bakis körde jag hela vägen till Belek och insåg när jag var framme att jag inte hade någonting.

Allt var en dimma för mina tankar var ingenstans och någon annanstans! En söt kille på kanske.. 28? kom och frågade om jag mindes att vi träffats i Side inatt när han och några andra var ute där? Jag tänkte till och mindes, pinsamt. Men han lovade att inte hålla det emot mig, tvärtom! Tack söta killen :)

Dagen har hämtat sig lite på kvällen och efter att ha packat välkomstmaterial, ätit kinamat och smitt onda planer med Amra avslutar vi nu allt med lite mys på balkongen. Det finns sådant som oroar mig och som stör mig, men det orkar jag bara inte tänka på nu. Not in good moments like this :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0