Tooomt

Nu börjar folk åka en efter en. Tidigare var vi 18st här, nu är vi nere på 8 med mig inräknad. SJUKT. Saknar de som åkt hem! Kom tillbaka :) känns konstigt att jag ska vara här så länge.

Kommer åka till Hurgada 7december istället för 21a. Blir bra tror jag :) ska ordna julgodis och ha med mig ner, det känns tungt att missa julen hemma i Sverige faktiskt, julfantast som jag är!!

Nu ska jag snart lägga mig och sova. Åker mellan Side och Belek just nu om dagarna. Är konferensvärdinna åt en grupp som heter cycleurope. Vet ni inte vilka dom är? Det visste inte jag heller innan jag började där ute, men tro mig, nu kommer jag aldrig glömma :O

Ha en bra kväll mina kära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0